Jak rozpoznać zapach po flakoniku
Listopad 30, 2016
Koszopopielnica – Zgaś papierosa w zgodzie z naturą
Grudzień 19, 2016

Trendy na paznokcie zmieniają się teraz tak samo szybko jak moda na ubrania, czy fryzury. Jeszcze kilkanaście lat temu kobiety, które dbają o swoje dłonie starały się po prostu schludnie opiłować płytkę paznokcia, przyciąć skórki, a szczytem szaleństwa było nałożenie jakiegoś kolorowego lakieru.

Z czasem jednak te zabiegi uległy zmianie i teraz fantazyjnie przyozdobiona płytka paznokcia już nikogo nie dziwi.

Stylistki paznokci, czy manicurzystki mają na swoich kontach niezliczone ilości certyfikatów, ukończonych szkoleń, a paznokcie, które formują, malują i przyozdabiają wychodzą spod ich dłoni niczym małe dzieła sztuki.

Tipsy klejone do płytki paznokcia już dawno odeszły do lamusa. Teraz od kilku dobrych sezonów królują paznokcie żelowe, hybrydowe, przedłużane na płytce paznokcia i inne tego typu nowinki. Oczywiście gdyby nie wynalazek, czyli lampa do paznokci, która utwardza żel, nie byłoby możliwe działania na taką skalę jak obecnie i w takich szalonych wariantach.

Ulepszone technologie, coraz lepsze żele, podkłady, basy, topy, lakiery, hybrydy i inne produkty do stylizacji paznokci sprawiają, że nawet te najbardziej niezadbane, krótkie, czy łamliwe paznokcie stylistka jest w stanie doprowadzić do perfekcji.

Stylistki płacą krocie za markowe produkty do paznokci, ponieważ wiedzą, że na tańszych podróbkach nie osiągną tak spektakularnych rezultatów. W tym wszystkim dochodzi jeszcze jeden czynnik – ogromna, ciągle rozwijająca się konkurencja.

Na ten moment nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić większego miasta bez salonu kosmetycznego, czy salonu fryzjerskiego, który w swoich usługach przeważnie oferuje właśnie stylizację paznokci. W każdym szanującym się salonie mamy do wyboru szeroki wachlarz usług – od standardowego manicure, poprzez manicure japoński, paznokcie żelowe, paznokcie na formie, tipsy, czy paznokcie hybrydowe. A to tylko część usług z jakimi możemy się spotkać. Jeżeli chociaż na moment wyjdziemy z obiegu – z punktu widzenia stylistki – możemy mieć pewność, że konkurencja nas wygryzie kontynuując badanie rynku oraz dostosowując się do potrzeb klientek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się