Coraz tańsze paliwo w sprzedaży
Październik 28, 2014
Tatuaż – modę lansują celebryci
Październik 28, 2014

Oferta marki została ostatnio wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder i Panamera oraz Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern sprzedał na całym globie przeszło 120 tys. pojazdów, to znaczy o blisko 12 proc. więcej niż przed rokiem.

W samym tylko sierpniu do nabywców trafiło 15 tys. samochodów, co oznacza blisko 30-proc. wzrost. Także na terenie kraju firma Porsche notuje rekordowy popyt – w I półroczu br. klienci odebrali 408 aut tej marki, o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 r.

Propozycja Porsche zostanie w niedalekiej przyszłości poszerzona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie marki w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością zasilania akumulatorów z gniazdka. Jego uśrednione zużycie paliwa wynosi 3,4 l/100 km. Tym samym niemiecki koncern jako jedyny na świecie będzie miał w prospekcie produktowym aż trzy hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się